fbpx
Ułatwienia
dostępności

Logo CA

km2025-1

Aktualności

Konkurs fotograficzny "Goleniów - moje miasto, moja gmina".

Zapraszamy dzieci, młodzież i dorosłych do udziału w konkursie fotograficznym pt. "Goleniów - moje miasto, moja gmina."

Zachęcamy do robienia zdjęć w naszym mieście i gminie - w konkursie mają Państwo do wyboru 3 kategorie: architektura, krajobraz, ludzie.

Na autorów najciekawszych prac czekają nagrody - ich wręczenie nastąpi podczas imprezy plenerowej "Urodziny Goleniowa" w dn. 25 maja br.

odtREGULAMIN KONKURSU "GOLENIÓW - MOJE MIASTO, MOJA GMINA"

odtKONKURS FOTOGRAFICZNY - KARTA ZGŁOSZENIA (UCZESTNIK NIEPEŁNOLETNI)

odtKONKURS FOTOGRAFICZNY - KARTA ZGŁOSZENIA (DOROSŁY)

konkurs fotograficzny plakat

 

 

 

Protokół z otwarcia ofert - gastronomia: Dzień Dziecka i Urodziny Goleniowa

Szanowni Państwo,

załączamy poniżej protokoły z otwarcia ofert, jednocześnie informujemy, że w ofercie dotyczącej Dnia Dziecka zmieniła się firma, która wygrała zapytanie - zainteresowanych Państwa prosimy o kontakt w sprawie stoiska z firmą Gastomax s.c., Łupowo, ul. Słowackiego 58, 66-450 Bogdaniec, tel. 601 557 215

 

odtPROTOKÓŁ Z OTWARCIA OFERT - GASTRONOMIA - DZIEŃ DZIECKA

odtPROTOKÓŁ Z OTWARCIA OFERT - GASTRONOMIA - URODZINY GOLENIOWA

 

W sprawie wystawienia swojego stoiska na tych imprezach, prosimy o kontakt z firmami, które wygrały zapytania - ich dane umieściliśmy w protokołach.

 

Sprzedaż biletów na spektakl w sekretariacie

Szanowni Państwo,

do 22 maja 2019 r. (środa) bilety na spektakl "O Jasiu i Małgosi" są sprzedawane w sekretariacie GDK w godz. 8:00 - 16:00.

Jednocześnie informujemy, że Centrum Informacji Kulturalnej i Turystycznej jest w tych dniach nieczynne.

Za utrudnienia przepraszamy.

ZMIANA GODZINY SPEKTAKLU

Szanowni Państwo,

niedzielny spektakl dla dzieci "O Jasiu i Małgosi i chatce z łakoci" odbędzie się o godz. 17:00, a nie o 16:00.

Za zmiany przepraszamy.

MIEJSKA GRA ROWEROWA - Letni Piknik Rodzinny

Zapraszamy do udziału w Miejskiej Grze Rowerowej, kategoria: rodzinna!

 

Zabawa odbędzie się w najbliższą sobotę, 22 czerwca 2019 o godz. 15:15 w Parku.

 

To wyjątkowa okazja do rodzinnego, aktywnego wypoczynku w Goleniowie.

 

Ważna informacja: ilość miejsc ograniczona - warto nie zwlekać ze zgłoszeniami!

 

(Można to zrobić w sekretariacie GDK, Bramie Wolińskiej lub mailowo: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

 

Komandor zawodów: Adam Gulbinowicz - tel. 798528687

 

Organizatorzy:

Stowarzyszenie Inicjatyw Społeczno-Edukacyjnych Z NATURĄ

Goleniowska Kompania Rowerowa LEGIONY ULICY

logosy na gre rowerowa 1

REGULAMIN MIEJSKIEJ JAZDY NA ORIENTACJĘ

Piknik Rodzinny”

Park Miejski – 750 lecia, amfiteatr, start godz: 15:15

I. Postanowienia ogólne

  1. celem imprezy jest możliwość rowerowej zabawy połączonej ze sprawdzeniem znajomości topografii miasta oraz wspólne spędzenie czasu

  1. w zawodach biorą udział:

- kategoria rodzinna ( osobą dorosła plus dziecko w wieku 8-16 lat). Zespół musi liczyć przynajmniej dwie osoby.

Impreza jest przeprowadzana w ramach Letniego Pikniku Rodzinnego i ma na celu propagację aktywnego trybu spędzania wolnego czasu.

2. ORGANIZATOR

Stowarzyszenie Inicjatyw Społeczno-Edukacyjnych Z NATURĄ

ul. Akacjowa 9a/9, 72-100 Goleniów

oraz Goleniowska Kompania Rowerowa LEGIONY ULICY

Komandor zawodów: Adam Gulbinowicz -
tel. 798528687

3. TERMIN I MIEJSCE

22 czerwca 2019 (sobota) ,

Park Miejski 750 LECIA , od strony ul. Norwida (ORLEN)

Godz. 15:15 – rozpoczęcie wydawania pakietów startowych dla poszczególnych uczestników

Biuro Zawodów – Park 750 lecia, okolice amfiteatr, namiot stowarzyszenia, 

15:30 – start ostry poszczególnych grup na trasę

Planowane zakończenie: godzina 17:00/17:30

4. WARUNKI UCZESTNICTWA I ZASADY ZGŁASZANIA

4.1 Uczestnicy dokonują rejestracji zespołów osobiście w wyznaczonych punktach przyjmowania zgłoszeń:

  1. Goleniowski Dom Kultury, ul. Słowackiego

  2. Centrum Informacji Turystycznej w Goleniowie, Brama Wolińska

  3. za pomocą maila: na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

wpisując się na przygotowaną listę uczestników z podaniem danych personalnych i kontaktowych oraz podpisując stosowne oświadczenie

4.2 Uczestnicy, którzy dokonali rejestracji zobowiązani są do stawienia się w dniu imprezy do Biura Zawodów, najpóźniej 20 minut przed planowanym startem celem odbioru pakietów startowych i zapoznaniem się z godziną startu w ramach przydzielonej grupy startowej.

4.3. Ustala się wstępnie limit miejsc ze względów techniczno-organizacyjnych do  25 rodzin. Obowiązuje kolejność zgłoszeń. Zapisy i zgłoszenia przyjmowane w dniu imprezy wyłącznie w przypadku wolnych miejsc.

5. Kategorie uczestników:

5.1. Impreza zostanie rozegrana w jednej kategorii tj:

Rodzinna – zespoły rodzinne (min. dwie osoby, w tym min. jedno dziecko w wieku 8-16 lat, 10 PK na trasie) – trasa około 10-12 km

Uczestnicy startują na wyraźny sygnał organizatora!

5.2. Niezbędne wyposażenie:

  1. rower; sprawny wraz z niezbędnymi wyposażeniem, i co tam będziecie mieli, telefon

  2. działający długopis, ołówek

  3. kask wymagany

  4. zapięcie rowerowe - mogę pojawić się punkty kontrolne, kiedy to trzeba będzie oddalić się od roweru, wówczas nie zapięty rower pozostawiasz na własną odpowiedzialność

5.3. Pakiet Startowy - lista zadań:

  1. każdy z uczestników przed startem otrzyma mapę z naniesionymi punktami wraz z ich krótkim opisem oraz manifest do wypełnienia numerów kodów z punktów kontrolnych.

  2. W miejscach PK znajdują się biało-czerwone kartki (A4) z naniesionym kodem kontrolnym z lewym górnym rogu.

  3. manifest jest podstawą do końcowej klasyfikacji, zgubienie lub uszkodzenie jest równoznaczne z dyskwalifikacją

  4. odpowiedzi wpisane na manifeście powinny być czytelne - nieczytelne i sporne punkty manifestu nie będą brane pod uwagę

5. 4. Zawody

  1. Trasa nie jest wyznaczona i oznakowana

  2. Uczestnicy zobowiązani są do bezwzględnego przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa w ruchu drogowym.

  3. Kategorycznie zakazane jest odpisywanie wyników od innych zawodników oraz kontaktowanie się z pozostałymi uczestnikami

  1. W wyznaczonych punktach kontrolnych znajdować się mogą sędziowie odpowiedzialni za prawidłowy przebieg zawodów.

  2. Zawody odbędą się bez względu na pogodę i warunki atmosferyczne. W końcu każda pogoda jest dobra tylko są źle ubrani rowerzyści.

  3. Na mecie na wszystkich uczestników wraz z kibicami będzie czekał organizator Wcześniejszy zjazd z trasy lub awaria na trasie wymaga zgłoszenia telefonicznego do organizatora, tel. kom. 798528687. Organizator nie zapewnia pomocy technicznej.

  4. Limit czasowy na pokonanie trasy wynosi 1 godzinę i 40 minut. Po przekroczeniu limitu czasowego naliczamy punkty ujemne.

  5. Kolejność zdobywania punktów kontrolnych jest dowolna (scorelauf). Podstawową zasadą jest znalezienie WSZYSTKICH punktów kontrolnych i ich opisanie na karcie. Przyjazd na metę z ominięciem punktu kontrolnego skutkuje karnymi punktami.

  6. Zwycięzcą zawodów w poszczególnych kategoriach zostanie ta rodzina, która poprawnie opisze WSZYSTKIE punkty kontrolne i najszybciej dotrze na metę, a kartę kontrolną wręczy sędziemu do ręki na mecie.

  7. Kolejne miejsca będą przydzielane według zasady podanej powyżej, czyli ilość poprawnych odpowiedzi i czas przejazdu. Pomiar czasu jest dokonywany przez organizatora zegarkiem ręcznym.

  8. Nieznajomość niniejszego regulaminu nie stanowi podstawy do złożenia protestu, ani nie zwalnia od obowiązku jego przestrzegania.

  1. Wszelkie wątpliwości, skargi, wnioski i zażalenia rozstrzyga ostatecznie organizator w dniu imprezy.

  2. Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania imprezy bez podawania przyczyn.

6. Nagrody:

Organizator przewiduje:

Drobne nagrody rzeczowe za miejsca od I do III włącznie w kategorii Rodzinnej

Po zakończeniu przejazdu ostatniego zawodnika nastąpi publikacja wyników oraz zajętych miejsc w poszczególnych kategoriach.

Ogłoszenie oficjalnych wyników i dekoracja zwycięzców w poszczególnych kategoriach nastąpi po zakończeniu zawodów w oficjalnym komunikacie w trakcie trwania Pikniku na scenie głównej imprezy.

Organizatorzy:

Goleniów, 17 czerwca 2019 r.

 

 

Sukcesy Kapeli Goleniowskiej i Zespołu Śpiewaczego Rutka

Miło nam poinformować, że zespoły Goleniowskiego Domu Kultury w XXIII Festiwalu Współczesnej Kultury Ludowej w Kamieniu Pomorskim zajęły pierwsze miejsca w swoich kategoriach.

Kapela Goleniowska wygrała w kategorii "kapele", Zespół Śpiewaczy "Rutka" zwyciężył w kategorii "Zespoły śpiewacze z instrumentami akustycznymi".

Już w najbliższą sobotę, 24 lipca, o godz. 6:30 będzie można wysłuchać wywiadu z udziałem zwycięzców w audycji Radia Szczecin "Z malowanej skrzyni".

Laureatom gratulujemy i życzymy kolejnych sukcesów.

 

 kapela4a

kapela 1

 

kapela 3

kapela 2

 

NABORY DO GRUP GDK

Szanowni Państwo,

serdecznie zapraszamy do naszych grup!  

Najbliższe nabory:

 

* w piątek, 6 września 2019 o godz. 17:00, sala 25, GDK

PRZESŁUCHANIE DO STUDIA WOKALNEGO GDK - zapraszamy chętne dzieci i młodzież ze szkół podstawowych i ponadpodstawowych

 

*przez cały wrzesień trawają nabory do sekcji dętej, perkusyjnej i tanecznej Orkiestry Wood&Brass Band

zapraszamy zainteresowanych w wieku 11 - 18 lat

kontakt w sprawie naboru:  band[@]wabband.com, tel. 501 751 218

ZAPRASZAMY!

 

spiewajaca dziewczynka

 

 

 

Warsztaty "W Krainie stuletnich baśni"

Za nami cykl warsztatów przygotowanych przez Zamek Książąt Pomorskich w Szczecinie - w trakcie czterech spotkań dzieci z goleniowskich szkół poznały cztery krainy: "Krainę Dzieci", "Krainę Żywiołów", "Krainę Rycerską" i "Krainę Zwierząt".

Dziękujemy za udział i wspólnie spędzony czas.

Dofinansowano ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego pochodzących z Funduszu Promocji Kultury oraz ze środków finansowych otrzymanych z budżetu Województwa Zachodniopomorskiego.

DSCN5673

DSCN5653

DSCN5658

DSCN5657

Uczestniczki Studia Wokalnego finalistkami "Wygraj Sukces"

Karolina Kinik i Julia Małecka - wokalistki ze Studia Wokalnego działającego w Goleniówskim Domu Kultury zostały finalistkami 24 Ogólnopolskiego Festiwalu Piosenki "Wygraj Sukces" w Tarnobrzegu.

 

Festiwal odbywał się w dniach 20 do 21 września 2019 r. Dziewczyny śpiewały w koncercie finałowym w ostatniej czwartej kategorii(17 do 19 lat) w gronie 25 najlepszych młodych wokalistów w Polsce. Julia śpiewała piosenkę z repertuaru Marka Grechuty"Wszystko dla Twej miłości", a Karolina piosenkę skomponowaną na ten Festiwal"Uczucia te". W festiwalu, w czterech kategoriach, startowało łącznie 2450 osób, z czego,po dwóch etapach, do finału dostało się 127.Dziewczęta prowadzone są przez Dorotę Gołębiowską.

 

Serdecznie gratulujemy i życzymy kolejnych sukcesów!

konkurs glowne foto

konkurs1

konkurs2

konkurs3

 

Wystawa pokonkursowa "Pies nie kończy się na smyczy"

Zapraszamy na wystawę prac wyróżnionych w Gminnym Konkursie "Pies nie kończy się na smyczy" - mogą ją Państwo obejrzeć na holu GDK.

To dobry moment na rozmowę i edukację, miło nam będzie więc gościć rodziny, klasy, grupy. 

pos o wystawie pies

Zaproszenie 5 października 2019r. - Pan Górski i Spółka

Serdecznie zapraszamy na koncert Pan Górski i Spółka - już w najbliższą sobotę 5 października 2019 r. o godz. 18:00 Bilety w cenie 15 zł./grupowy i 20 zł. można zakupić w Centrum Informacji Kulturalnej i Turystycznej lub przed koncertem.

Konkurs literacki Legendy 2.0

„LEGENDY DLA PRZYSZŁYCH POKOLEŃ”

dla uczniów szkół podstawowych oraz ponadpodstawowych z Gminy Goleniów

Jesteśmy goleniowianami, ludźmi współczesnymi, żyjącymi tu i teraz, ale za kilkadziesiąt, kilkaset lat będziemy już historią. To, co po sobie zostawimy, będzie dziedzictwem dla miasta i świadectwem naszego istnienia dla przyszłych pokoleń. Na ten moment ślady naszej obecności tutaj nie są liczne. Mamy w Goleniowie zaledwie kilka ocalałych zabytków, koryto rzeki, która od wieków tędy przepływa, ustne i pisemne historie pierwszych polskich mieszkańców, pocztówki z wizerunkami przedwojennego miasta, które jeszcze wtedy nie było „nasze”.
Proponujemy więc spojrzeć na tę sprawę inaczej! Jeśli nie mamy ogromnego dziedzictwa kulturalno - historycznego, zróbmy coś, by je samemu wykreować.

Zamiast skupiać się na brakach, postanowiliśmy stworzyć naszą
„legendę dla przyszłych pokoleń”.

Zaczniemy od przeprowadzenia konkursu literackiego dla dzieci i młodzieży z gminy Goleniów – zadaniem uczestników będzie napisanie współczesnej legendy o Goleniowie. Najlepsze opowiadania zostaną zilustrowane przez uczestników Festiwalu Sztuki Pięknej Color Art i wydane w formie książki. Kolejnym, finalnym etapem będą rzeźby, które zaczną pojawiać się w przestrzeni miasta i będą przedstawiać bohaterów dziecięcej wyobraźni.

Wszystkie szczególy przeczytają Państwo w Regulaminie konkursu.

Zapraszamy do udziału dzieci i młodzież z naszej Gminy - legendy można składać w wersji papierowej i elektronicznej do 30 listopada 2019 r.

odtREGULAMIN KONKURSU LITERACKIEGO

LEGENDY - AKTUALNOŚCI STRONA

Wypożyczalnia gier planszowych

Drodzy Państwo,

od 4 listopada rusza Wypożyczalnia gier w GDK (więcej informacji wkrótce).

Poza grami, które już zakupiliśmy - mamy propozycję na uzupełnienie tego asortymentu. 

Jeśli mają Państwo pełnowartościowe gry w dobrym stanie (ze wszystkimi, kartami, pionkami itp.), z których już Państwo nie korzystają - zachęcamy, żeby przynieść je do GDK i dać im drugie życie w naszej wypożyczalni! Niech sprawiają radość innym goleniowianinom. :)

Gry można przynosić do sekretariatu GDK, ul. Słowackiego 1.

Dziękujemy! 

gry w szafie

V Powiatowy konkurs na kartkę bożonarodzeniową

Serdecznie zapraszamy dzieci z terenu powiatu goleniowskiego do udziału w piątej edycji konkursu plastycznego organizowanego przez Goleniowski Dom Kultury.

Wysyłanie pocztą kartek świątecznych jeszcze nie tak dawno było nieodłącznym elementem przygotowań do świąt. Z przyjemnością czytaliśmy otrzymane życzenia, przyglądaliśmy się aniołkom i bałwankom, a potem ustawialiśmy je na biblioteczce lub szafce kuchennej. Pamiętacie to? Przypomnijmy sobie to uczucie, gdy wyjmowaliśmy ze skrzynki pocztowej zaadresowane do nas świąteczne życzenia... Dobre tradycje należy pielęgnować!

Zachęcamy więc dzieci do zaprojektowania ilustracji, które znajdą się na specjalnie przygotowanych, świątecznych kartkach pocztowych.

W konkursie nagrodzimy 12 prac, a ich autorzy otrzymają od nas nagrody rzeczowe oraz komplet kartek świątecznych ze swoim rysunkiem.

Uroczyste wręczenie nagród odbędzie się, jak co roku, podczas festynu „Mikołaje są wśród nas” na goleniowskich plantach 6 grudnia.

odtREGULAMIN KONKURSU

odtKARTA ZGŁOSZENIA

miki

6 - 7 listopada 2019r. CIKiT nieczynne

Szanowni Państwo,

informujemy, że w dniach 6-7.11.2019 r. (środa, czwartek) Centrum Informacji Kulturalnej i Turystycznej będzie nieczynne.

W tym czasie po odbiór rezerwacji i zakup biletów na koncerty i spektakle  zapraszamy do sekretariatu GDK:

środa w godz. 8:00 – 19:00

czwartek w godz. 8:00 - 16:00. 

Za utrudnienia przepraszamy.

Wyniki konkursu na kartkę

Drodzy Państwo,

poniżej przedstawiamy wyniki i cały protokół z oceny prac V Powiatowego Konkursu na kartkę bożonarodzeniową.

Gratulujemy zwycięzcom, którzy otrzymają upominek oraz komplet świątecznych kartek ze swoją autorską ilustracją.

odtPROTOKÓŁ Z OCENY PRAC

KONKURS

Wyniki eliminacji do 26. MFKiP w Będzinie

Szanowni Państwo,

miło nam poinformować, że do 26. Międzynarodowego Festiwalu Kolęd i Pastorałek w Będzinie zakwalifikowali się:

Hanna Papa

Chór PSM I st. w Świnoujściu

Zespół Śpiewaczy "Rutka" z Kapelą Goleniowską

Gratulujemy wszystkim uczestnikom!

 

 

Wyniki konkursu literackiego "Legenda dla przyszłych pokoleń"

Drodzy Państwo,

zamieszczamy protokół z oceny prac konkursu literackiego - Legendy 2.0 pt. „LEGENDY DLA PRZYSZŁYCH POKOLEŃ” oraz słowo komentarza od Przewodniczącego Jury p. Wojciecha Czaplewskiego:

Jury konkursu na goleniowską legendę miało kłopot. Wszystkie nadesłane teksty miały „coś” w sobie, co nadawało im wartość, czyniło godnymi uwagi. Jakie zastosować kryteria oceny i jaką im nadać hierarchię? Zgodziliśmy się, że ważne jest kryterium gatunkowe, bo trudno w konkursie na legendę nagradzać coś, co legendą nie jest (a jest, powiedzmy, świetnym pomysłem na scenariusz gry komputerowej). Zgodziliśmy się, że szukamy tekstów dobrze opowiedzianych, to znaczy mających spójną dramatyczną fabułę, ciekawie skonstruowane postacie i składniki świata przedstawionego. Ważne są nawiązania do elementów goleniowskiej rzeczywistości: zjawisk, obiektów i zdarzeń, które w dzisiejszym Goleniowie można zobaczyć, usłyszeć, dotknąć. Ważna jest poprawność i uroda języka. Wreszcie to, co najmniej uchwytne, bardzo subiektywne: fantazja, oryginalność, humor, morał, waga przesłania...

Świadomi byliśmy również, że nasz werdykt będzie fragmentem większej całości, na którą składać się będą także prace malarskie i rzeźbiarskie – szukaliśmy więc tekstów, które wyraziście słowem malują i rzeźbią bohaterów, przedmioty, pejzaże.

Ostatecznie, po długiej i gorącej rozmowie ośmioro jurorów wybrało trzynaście tekstów, które w całości lub w obszernych fragmentach znalazły się w niniejszej książeczce. Wcześniej jednak poddane zostały korektorsko-redaktorskiej obróbce, a potem trafiły do uczestników konkursu plastycznego, stając się wyzwaniem dla ich wyobraźni i umiejętności.

GRATULUJEMY WSZYSTKIM LAUREATOM!

odtPROTOKÓŁ "LEGENDA DLA PRZYSZŁYCH POKOLEŃ"

tiruriru

 

FERIE Z GDK 2020

Szanowni Państwo,

miło nam poinformować, że 27 stycznia 2020 r. od godz. 16:00 w sekretariacie ruszają zapisy na tegoroczne Ferie z GDK.

Przygotowaliśmy ofertę warsztatów i wyjazdów rekreacyjnych dla dzieci - szczegółowy program mogą Państwo pobrać lub odebrać w sekretariacie GDK.

Zapis możliwy jest tylko osobiście -  jedna osoba może zapisać maksymalnie dwoje dzieci. Jedno dziecko może skorzystać z trzech warsztatów i/lub wyjazdów tygodniowo. Warunkiem zapisu dziecka jest uiszczenie opłaty przy zapisie.

Prosimy o przygotowanie:

- wypełnionej zgody na uczestnictwo z adresem zamieszkania dziecka i podpisem rodzica/opiekuna prawnego, do pobrania odtTUTAJ lub w sekretariacie GDK

- telefonu do opiekuna dziecka

- płatności (zarówno gotówką jak i kartą płatniczą).

Więcej informacji pod nr: 91 418 26 88

pdfPROGRAM FERII 2020

 

ferie

 

 

 

Jarmark Świętojański - zaproszenie do składania ofert

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY

Dyrektor Goleniowskiego Domu Kultury z siedzibą w Goleniowie przy ul. Słowackiego 1

Na podstawie art.4, pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych

(tj.Dz. U z 2010 Nr l 13. póz. 759 z późn. zm.)

ZAPRASZA

Do złożenia oferty cenowej na realizację zadania pn.: „Obsługa imprezy plenerowej „Jarmark Świętojański i Senioralia ":

1. Opis przedmiotu zamówienia:

Obsługa imprezy plenerowej „Jarmark Świętojański i Senioralia"

Zadanie: Wyłączność w zakresie wykonania usług gastronomicznych oraz sprzedaży piwa zawierającego nie więcej niż3,5% zawartości alkoholu w kubkach plastikowych - podczas imprezy plenerowej, bez wynajmu sceny, oświetlenia i nagłośnienia, zabezpieczenia sceny i terenu imprezy".

Impreza plenerowa Jarmark Świętojański i Senioralia"

Miejsce realizacji : Goleniów, Park Miejski przy ul. Szczecińskiej i Norwida)

Termin realizacji : 24.06.2017 r.

Opis stanowisk:

  • 2 punkty gastronomiczne :asortyment z grilla+ bigos, pierogi,zupy,soki, napoje w kartonach lub z dystrybutorów itp.,zapewnienie stołów i ławek, zadaszeń, parasoli - ilość dostosowana do infrastruktury imprezy

  • 2 punkty sprzedaży piwa, zawierającego nie więcej niż 3,5% zawartości alkoholu w kubkach plastikowych oraz zapewnienie ogródka piwnego odpowiednio zabezpieczonego z miejscami siedzącymi dla 200 osób (stoły/ławki biesiadne)

  • mała gastronomia” - po 3 punkty: kukurydza gotowana, popcorn, wata cukrowa, lody, gofry, prażone orzeszki, itp

  • stoiska z zabawkami nie mniej niż 3 punkty; fakultatywnie maksymalnie 3 stoiska z rękodziełem.

2. Zamawiający informuje, że na terenie imprezy znajdować się będzie kilka stoisk organizacji pozarządowych z ciastem, kawą, herbatą, stoiska kosmetyczne i odzieżowe oraz ”dmuchańce”.

3. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium – 100% cena.

4.Oferta ma zawierać następujące dokumenty:

4.1. Formularz oferty według załączonego wzoru.

5. Opis sposobu obliczenia ceny w składanej ofercie:W cenę należy wliczyć m.in.:

5.1. wartość usługi.

5.2. koszty transportu,

5.3. obowiązujące podatki (w tym VAT),

5.4. oraz inne koszty związane z realizacją zamówienia zgodnie z ustalonymi warunkami.

6 .Cena podana przez Wykonawcę jest obowiązująca przez okres ważności umowy i nie podlega waloryzacji w okresie jej trwania.

7. Wykonawca własnym staraniem i na własny koszt zapewni:

7.1. ubezpieczenie przewożonego sprzętu i osób,

7.2. ubezpieczenie osób pracujących przy realizacji przedmiotu zamówienia,

7.3. ubezpieczenie OC od prowadzenia działalności gospodarczej,

7.4. noclegi dla ekipy technicznej oraz dla pracowników Wykonawcy,

7.5. ubezpieczenie i ochronę sprzętu od momentu dostarczenia sprzętu na plac imprezy do

momentu wywiezienia sprzętu),

7.6. ubezpieczenie i ochronę świadczonych usług cateringowych,

7.7 uzyskanie niezbędnych zezwoleń w zakresie świadczonych usług,

8. Zamawiający zobowiązuje się do:

8.1. nieodpłatnego udostępnienia terenu na realizację przez Wykonawcę zadania,

8.2. dostarczenia zasilania energetycznego na atrakcje dodatkowe/usługi cateringowe

(rozliczenie za pobór energii po stronie Zamawiającego, moc 60 k W),

8.3. zapewnienia możliwości podłączenia się do szafek z energią elektryczną 230/400 V pod

warunkiem posiadania przez Wykonawcę przedłużaczy, urządzeń oraz osprzętu elektrycznego zgodnego z obowiązującymi przepisami i normami oraz ważnym atestem.

8.4. zapewnienia dostępu do kabin sanitarnych typu TOI -TOI,

8.5. ubezpieczenia imprez od odpowiedzialności cywilnej,

8.6. zapewnienia punktu medycznego,

9. Zamawiający wybierze propozycję odpowiadającą wszystkim postawionym przez niego wymogom i najbardziej ekonomiczną.

10. Miejsce i termin złożenia oferty:

10.1. Ofertę należy złożyć na piśmie w kopercie z dopiskiem: Obsługa imprezy plenerowejJarmark Świętojański i Senioralia", w terminie do 9 czerwca 2017 r. do godz.12.00 w sekretariacie Goleniowskiego Domu Kultury, 72 – 100 Goleniów, ul. Słowackiego1.

10.2. Oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie podanym w pkt. 10.1. nie będzie rozpatrywana.

10.3. Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę przed terminem upływu jej składania.

10.4 Zamawiający może wprowadzić zmiany do zaproszenia lub wycofać zaproszenie przed terminem wyznaczonym na składanie ofert.

11. Zamawiający informuje, że jest płatnikiem podatku VAT.

12. Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest: Mieczysław Bździuch, Goleniowski Dom Kultury w Goleniowie, ul. Słowackiego 1, tel. 91 – 418 26 88, 506 116 501.

W załączeniu:

projekt_umowy_-_jarmark.odt

oferta-jarmark.odt

Zapytanie ofertowe - dmuchańce Jarmark Świętojański 2017

Goleniowski Dom Kultury organizuje i współorganizuje w dniu 24 czerwca 2017 r. imprezę plenerową „Jarmark Świętojański” i „Goleniowskie Senioralia 2017”. W związku z tym prosimy o przedstawienie oferty wynajmu urządzeń dmuchanych.

ZAPYTANIE OFERTOWE

na wynajem dmuchanych zjeżdżalni, zamków do skakania, trampolin i innych urządzeń zabawowo-rekreacyjnych

I. ZAMAWIAJĄCY

Goleniowski Dom Kultury, ul. Słowackiego 1, 72-100 Goleniów

II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Przedmiotem zamówienia jest wynajem dmuchanych zjeżdżalni, zamków do skakania, trampolin i innych urządzeń zabawowo-rekreacyjnych wraz z transportem i osobami do ich obsługi na festyn „Jarmark Świętojański” i „Goleniowskie Senioralia 2017”, organizowany i współorganizowany przez Goleniowski Dom Kultury, którego realizacja nastąpi 24 czerwca 2017 r. Osoba, bądź osoby, które wynajmą w/w urządzenia ponoszą pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo uczestników/użytkowników tych urządzeń.

Czas wynajmu: od 12.00 do 23.00.

Część artystyczna (występy na scenie) godz.13.00 – 23.00

III. KRYTERIUM WYBORU OFERT

Zamawiający nie przeznacza na wynajem urządzeń środków finansowych.

Kryterium wyboru oferty będzie ilość i jakość oferowanego sprzętu oraz cena zaproponowana dla zamawiającego za wyłączność wystawienia przedmiotowych urządzeń.

Jedyną formą zapłaty za korzystanie podczas imprezy ze sprzętu będą zebrane przez oferenta środki finansowe od osób korzystających z urządzeń.

IV. MIEJSCE ODBYWANIA SIĘ FESTYNU

Goleniów, Park Miejski pomiędzy ulicami Szczecińską i Norwida.

V. OFERTA POWINNA ZAWIERAĆ

Zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarcze

Zaświadczenie o nadaniu Numeru Identyfikacji Podatkowej

Kopia umowy ubezpieczenia firmy potwierdzona za zgodność z oryginałem

Dokumentację zdjęciową proponowanych urządzeń

Zapotrzebowanie na energię elektryczną

Dane osoby upoważnionej do kontaktu

VI. ORGANIZATOR ZAPEWNIA

Dostęp do źródła energii elektrycznej

Utrzymanie czystości i porządku na terenie imprezy

VII. MIEJSCE TERMIN ORAZ SPOSÓB SKŁADANIA OFERT

Oferta powinna być sporządzona w wersji pisemnej, podpisana i przesłana za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: (w temacie e-maila: „odpowiedź na zapytanie ofertowe”) albo przesłana pocztą lub dostarczona osobiście na adres: Goleniowski Dom Kultury, ul. Słowackiego 1, 72-100 Goleniów.

Termin składania ofert: do 14 czerwca 2017 r.

Informacje dodatkowe: Mieczysław Bździuch – 506 116 501

Zajęcia taneczne odwołane

Szanowni Państwo,

z powodu choroby instruktora zajęcia z p. Urszulą Klimczak są w dniu dzisiejszym (wtorek, 18.04) odwołane.

Za tydzień mija czas zgłoszeń na 'Color Art'

Szanowni Państwo,

gorąco zachęcamy do przesyłania prac na XXVII Festiwal Sztuki Pięknej Color Art, gdyż termin upływa już w przyszły piątek - 22 kwietnia, a naprawdę warto wziąć w nim udział. Szczegóły w Pobieralni na naszej stronie.

Podkategorie

Podkategorie

Newsletter

BMK

Dołącz do nas na FacebookuZobacz nas na YouTube

 

km2025-2

Centrum Informacji Kulturalnej i Turystycznej

Plac Bramy Wolińskiej 1

72 - 100 Goleniów

tel: 091 418 95 90

e-mail: cit@turystyka.goleniow.pl

 

Godziny otwarcia:

od 1 X do 30 IV - od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00-17:00

od 1 V do 30 IX - od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00-17:00,              w soboty w godzinach 10:00 - 14:00

Polecamy

 zpitzg-ina

Goleniowski Dom Kultury

ul. Słowackiego 1

72-100 Goleniów

tel. +48 91 418 26 88

e-mail: gdk@goleniow.pl

pl. Bramy Wolińskiej 1

72-100 Goleniów

tel. +48 91 418 95 90

 

Deklaracja dostępności