fbpx
Ułatwienia
dostępności

Logo CA

km2025-1

Aktualności

BMK w Tychowie

Kręci się w Tychowie, czyli kolejna Inicjatywa w ramach Bardzo Młodej Kultury zrealizowana!
Działania rozpoczęli 23 sierpnia kreatywną burzą mózgów i się zaczęło! 4 września młodzież wzięła udział w warsztatach filmowych, które poprowadził Łukasz Nieradko - edukator medialny, koordynator i prelegent Programu Kino Szkoła. Młodzi poznali tajniki nagrywania oraz montowania filmów z użyciem telefonu komórkowego. Część zajęć odbyła się w plenerze, żeby młodzież mogła przećwiczyć nowo zdobytą wiedzę w praktyce - i właśnie ten moment możemy zobaczyć na filmie. 😉
19 września uczestnicy Inicjatywy „Nakręć to! Z innej perspektywy” odwiedzili siedzibę Białogardzkiej Telewizji Kablowej. Wizyta sama w sobie była emocjonująca, a do tego połączona z kolejnymi warsztatami i młodzież, bogatsza o kolejną porcję wiedzy, zaczęła działać! Przygotowali filmiki pokazujące tematy, które ich kręcą i, nie ma co ukrywać, wyszło im to naprawdę ciekawie. 🙂 Do tego sami zrobili plakaty i zaproszenia na finał Inicjatywy...
My tam byliśmy, brawo biliśmy i czekamy na kolejne realizacje!
---------------------------------------------------------------------
Program Bardzo Młoda Kultura 2023-2025 jest realizowany przez Narodowe Centrum Kultury, finansowany przez Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego.
#BardzoMłodaKultura

1 wizyta w BTK Białgardzka Telewizja KablowaCała ekipapierwsze spotkanie- burza mózgówwizyta w BTK Białogardzka Telewizja Kablowa

1. ZAPYTANIE OFERTOWE NA WYNAJEM POMIESZCZENIA Z PRZEZNACZENIEM NA DZIAŁALNOŚĆ GASTRONOMICZNĄ

1. ZAPYTANIE OFERTOWE NA WYNAJEM POMIESZCZENIA Z PRZEZNACZENIEM NA DZIAŁALNOŚĆ GASTRONOMICZNĄ

2. Wynajmujący oferuje:
a. Pomieszczenia użytkowe: pomieszczenie zlokalizowane w budynku Goleniowskiego Domu Kultury - Rampa Kultura, znajdującego się przy ulicy Dworcowej 1a, 72-100 Goleniów. Lokal posiada powierzchnię 121,53 m2, którego częścią integralną jest taras znajdujący się przed głównym wejściem do lokalu. Lokal posiada niezależne wejście oraz otwarte przejście do kawiarni z pozostałej części budynku.
b. Każde z pomieszczeń posiada dostęp do bieżącej wody, pomieszczenia wyposażone są w instalację elektryczną i ciepłowniczą.
3. Obowiązki oferenta:
a. otrzymaną fakturę uregulować w ciągu 14 dni od daty jej wystawienia na wskazane w fakturze konto bankowe wynajmującego;
b. wyposażenie na własny koszt wynajętych pomieszczeń w urządzenia niezbędne do prowadzenia przedmiotu zamówienia na okres trwania umowy;
c. utrzymanie czystości i porządku na terenie Lokalu oraz w bezpośrednim sąsiedztwie;
d. przestrzeganie przepisów bhp, ppoż., sanitarno–epidemiologicznych;
e. naprawa na własny koszt i własnym staraniem szkody na przedmiocie najmu z winy bądź przyczyn leżących po stronie Najemcy;
f. wynajmowane pomieszczenie nie może być podnajmowane innym podmiotom;
g. przekazanie wynajmowanej powierzchni nastąpi na podstawie protokołu zdawczo – odbiorczego. Najemca ponosi wszelką odpowiedzialność materialną za przekazany sprzęt i wynajmowane pomieszczenie.
4. Termin realizacji: Umowa zostanie zawarta na czas określony od 15.10.2023 r. do 30.11 .2023 r.
5. Wymagania dotyczące prowadzenia pomieszczeń użytkowych wymienionych w ofercie:
a. pomieszczenie użytkowe, winno być otwarte przynajmniej na godzinę przed planowanym wydarzeniem w budynku Rampa Kultura i pozostać otwarta do końca wydarzenia. Wynajmujący dostarcza Najemcy repertuar spektakli z miesięcznym wyprzedzeniem;
b. wymienione pomieszczenia mogą prowadzić swoją działalność, po uzyskaniu akceptacji przez właściwe do tego celu służby oraz nabyciu koncesji na sprzedaż wyrobów alkoholowych wszystkich klas;
c. Najemca powinien przedłożyć Wynajmującemu dokumenty poświadczające, że prowadzi on zarejestrowaną działalność gospodarczą i posiada dokumenty wydane przez Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego z prawomocną decyzją zatwierdzającą obiekt;
d. Najemca zobowiązuje się na życzenie Wynajmującego do wycofania ze sprzedaży w uzasadnionych sytuacjach niektórych pozycji asortymentowych.
6. Opis sposobu przygotowania oferty.
a. Dokumenty składające się na ofertę:
i. oferta powinna zawierać następujące dokumenty:
1. wypełniony formularz ofertowy – druk w załączeniu,
2. dokumenty uwiarygodniające Oferenta wymienione w pkt d.
b. Postać oferty:
i. oferenci zobowiązani są przedstawić ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszych warunkach zapytania, oferent przedstawi wartość oferty na podstawie dostarczonych przez Zamawiającego danych; oferenci ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożenie oferty.
c. Zawartość ofert: oferta do zapytania ofertowego powinna zawierać: imię i nazwisko, adres, nr PESEL lub nazwę, siedzibę , adres oferenta, nr NIP, ścisłe określenie przedmiotu ofert, oferowaną cenę określoną liczbowo za miesiąc najmu.
d. Oferent zobowiązany jest dostarczyć jako załącznik do oferty następujące dokumenty potwierdzające spełnienie w/w warunków w zależności od formy w jakiej prowadzona jest działalność gospodarcza:
i. zaświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej zgodnie z profilem działalności objętej postępowaniem. W przypadku spółek handlowych- wypis z KRS.

Oferta jest ważna gdy oferentem jest osoba fizyczna nie prowadząca działalności gospodarczej, jeśli zawiera oświadczenie, że zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w przypadku wybrania jej oferty zostanie przedłożone w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty powzięcia informacji o wyborze jej oferty. Brak któregokolwiek z w/w dokumentów spowoduje odrzucenie oferty.

7. Kryteria oceny oferty.
a. Jako kryterium wyboru oferty przyjmuje się:
i. Propozycję wysokości czynszu netto za okresy miesięczne (nie niższą niż 1500 netto PLN).
ii. Asortyment: przy wyborze oferty brana będzie pod uwagę propozycja produktów, różnorodność, jakość oferowanego asortymentu.
iii. Atrakcyjność koncepcji zagospodarowania lokalu.
iv. Oferent może zaoferować dodatkowe rozwiązania w pracy.


8. Termin i miejsce składania ofert.

Oferty należy składać na adres mailowy Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript. do dnia 11.10.2023

9. Tryb udzielania wyjaśnień i warunków zapytania ofertowego.

Szczegółowe informacje udzielane są zainteresowanym w dni powszednie od 9.00 do 15.00.

Wizji lokalnej można dokonać po ustaleniu terminu z osobą upoważnioną do kontaktowania się z oferentami: Anna Kozłowska 91 418 26 88

10. Umowa zostanie zawarta na czas określony od 15.10.2023 do 30.11.2023 r.

docxFORMULARZ OFERTOWY

 

Ogłoszenie o naborze na stanowisko pracy: Asystent/ka specjalisty ds. księgowości

Dyrektor Goleniowskiego Domu Kultury ogłasza konkurs na stanowisko:
Asystent/ka specjalisty do spraw księgowości

Wymiar etatu: 1/1
Miejsce wykonywania pracy: Goleniowski Dom Kultury, ul. Słowackiego 1
Tryb pracy: praca w systemie równoważnego czasu pracy
Planowane rozpoczęcie zatrudnienia: 01 września 2023 r.

Szczegóły, informacje dokumenty znajdą Państwo na stronie BIP GOLENIOWSKIEGO DOMU KULTURY

Zapraszamy do składania ofert.

Półkolonie z GDK 2023

Szanowni Państwo,

zapraszamy do udziału w półlokoloniach dzieci ze szkół podstawowych z gminy Goleniów (po ukończonej I klasie SP).

Turnus trwa 5 dni od poniedziałku do piątku w godz. 9.00 - 15.00, koszt: 200 zł. Cena zawiera drugie śniadanie.

W programie: wyjazdy, warsztaty, animacje.

ZAPISY

Zapisy na półkolonie odbywają się wyłącznie drogą telefoniczną w dniu 5 czerwca 2023 r. w godzinach: 10.00 – 16.30 pod następującymi numerami telefonów:
501 247 105
501 246 942
Wniesienie opłaty za półkolonie w kwocie 200 zł (płatność gotówką lub kartą płatniczą) oraz dostarczenie wymaganych dokumentów należy zrealizować od 6 do 8 czerwca w Centrum Informacji j Kulturalnej i Turystycznej w godzinach 11.00 -16.30

Terminy:

Turnus I: 26.06 – 30.06.2023 r.
Turnus II: 03.07 – 7.07.2023 r.
Turnus III: 10.07 – 14.07.2023 r.
Turnus IV: 31.07 – 04.08.2023 r.
Turnus V: 07.08 – 11.08.2023 r.
Turnus VI: 21.08 – 25.08.2025 r.

 

Do pobrania i podpisu:

pdfREGULAMIN PÓŁKOLONII + ZGODY NA UCZESTNICTWO

pdfKARTA UCZESTNICTWA

Pracuj w Goleniowskim Domu Kultury

Dyrektor Goleniowskiego Domu Kultury ogłasza konkurs na stanowisko:


Asystent/ka specjalisty do spraw księgowości

 

Wszystkie szczegóły o naborze oraz dokumenty do pobrania znajdą Państwo na stronie: Biuletyn Informacji Publicznej

Termin składania ofert mija 28.03.2023 r.

Zapraszamy do zapoznania się z ogłoszeniem. 

rekrutacja

Podkategorie

Podkategorie

Newsletter

BMK

Dołącz do nas na FacebookuZobacz nas na YouTube

 

km2025-2

Centrum Informacji Kulturalnej i Turystycznej

Plac Bramy Wolińskiej 1

72 - 100 Goleniów

tel: 091 418 95 90

e-mail: cit@turystyka.goleniow.pl

 

Godziny otwarcia:

od 1 X do 30 IV - od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00-17:00

od 1 V do 30 IX - od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00-17:00,              w soboty w godzinach 10:00 - 14:00

Polecamy

 zpitzg-ina

Goleniowski Dom Kultury

ul. Słowackiego 1

72-100 Goleniów

tel. +48 91 418 26 88

e-mail: gdk@goleniow.pl

pl. Bramy Wolińskiej 1

72-100 Goleniów

tel. +48 91 418 95 90

 

Deklaracja dostępności